אמנון מסילות
 
 

חברת "אמנון מסילות" מתחייבת להעניק ללקוחותיה שירות יעיל ומהיר באיכות הגבוהה ביותר ובהתאם לתנאים הבאים:

  • עמידה בלוחות זמנים:
    לעמוד בלוח הזמנים שנקבע בין החברה ללקוחותיה לצורך ביצוע הסעות על פי החוקים והתקנות המחייבים של משרד התחבורה ו/או כל גוף אכיפה אחר המופקד על כך.

  • תגובות לפניות ובירורים:
    תסופק תגובה טלפונית לכל פניה / בירור מצד לקוחות עד 8 שעות עבודה ממועד קבלת הפניה (למעט ימי חג ושבתות ומקרים חריגים שבהם נדרש סיוע מצד גורם חיצוני אשר אינו תלוי בחברה לצורך כך).
    לספק אישור בכתב לכל לקוח הדורש זאת אודות תגובת החברה לפניתו תוך יום עבודה ממועד הפנייה/ הבירור (למעט מקרים חריגים שבהם נדרש סיוע מצד גורם חיצוני אשר אינו תלוי בחברה לצורך כך).

  • קבלה ואישור הזמנות לביצוע הסעות:
    קבלת ההזמנות לביצוע ההסעות תתבצע במהלך כל שעות היממה באמצעות מענה טלפוני, פקס או e-mail.
    אישור הזמנות לביצוע ההסעות יבוצע באופן מיידי בשעות הפעילות של המשרד ולאחר מכן עד השעה 09:30 ביום העבודה הראשון שלאחר קבלת ההזמנה.

  • פעילות החברה במקרים חריגים / תקלות:
    במקרה של תקלה המתרחשת ברדיוס של עד 100 ק"מ ממשרדי החברה, מתחייבת החברה להביא את הנוסעים ליעדם באיחור של שעה וחצי לכל היותר, ללא עלות נוספת של המזמין.
    במקרה של תקלה המתרחשת מעבר ל רדיוס של 100 ק"מ ממשרדי החברה, מתחייבת החברה להביא את הנוסעים ליעדם באיחור של שלוש שעות לכל היותר מעבר לזמן הנדרש, ללא עלות נוספת של המזמין.

  • ניקיון של כלי הרכב ואדיבות הנהגים:
    החברה מתחייבת לספק כלי רכב נקיים לכל אורך יום ההסעה וכמו כן לספק כלי רכב שעברו ניקוי יסודי טרם ביצוע הסעה מיוחדת באמצעותם.
    נהגי החברה מונחים להתנהג באדיבות מירבית כלפי ציבור הנוסעים ולספק את צרכי הנסיעה שלהם באופן מיטבי בכפוף להוראות נציג הלקוח / חברה הישימים בכפוף למגבלות החוק וכללי זהירות בדרכים.
 
צור קשר
Powered byEMF Contact Form
בניית אתרים