אמנון מסילות
 
 
הגשת תלונה:
כיצד מגישים תלונה?
אם קיבלתם שירות לקוי או פוגעני מהנהג, או שאינכם מרוצים מרמת השירות או מכל נושא אחר שבאחריות חברת האוטובוסים, זכותכם ואף חובתכם להתלונן בפני החברה, לפי הפרטים המופיעים באתר החברה.
רצוי לפנות אל משרדי החברה *בטל ' 04-9905555 (אנא השאירו מס' טלפון, רשמו עם מי שוחחתם ובקשו שמנהל השירות יחזור אליכם עם טלפון) במקרה שלא קיבלתם ממנה מענה מספק, ניתן לפנות אל סמנכ"ל החברה . החברה מתחייבת לטפל בכל פנייה, זכותכם לעקוב אחר הטיפול בפנייה ולדרוש שהיא תטופל עד לפתרונה.

*ניתן לפנות גם בכתב באמצעות פקס: 04-9988775 או במייל : mesilotr@zahav.net.il

מה צריכה לכלול תלונה?
בהגשת לתלונה יש לציין פרטים מלאים וברורים:
  • פרטים מלאים של המתלונן: מספר זהות, כתובת למשלוח דואר וטלפון לבירורים
  • מקום, תאריך ושעת האירוע
  • מספר הרישוי של האוטובוס או של הנהג ומספר הקו
  • תיאור קצר של האירוע
  • מסמכים רלוונטיים (אם יש)

מוקד טלפוני עומד לרשותך 24 שעות ביממה בטלפון מספר 04-9905555 אליו ניתן להתקשר מכל מכשיר טלפון. אנו במוקד נשמח לעדכן אותך בבירור לוחות הזמנים, לסייע באיתור אבידות, מסלולי וקווי הנסיעה, תלונות למיניהן, מכתבי הערכה, או כל שאלה אחרת.

כמו כן ניתן להזמין נסיעות מיוחדות לכל מטרה.

 
צור קשר
Powered byEMF Contact Form
בניית אתרים